Ännu en underbar helg har gått!

Har haft en härlig helg! Julbordet igår var jättebra. Supergod mat! Och efterrätten såklart :)
Nu är vi hemma igen. Vi kom hem inatt, jag skulle ju jobba idag! Jag orkar inte skriva något nu, har tänkt spendera kvällen med min prins istället. Men ni får lite bilder från helgen istället. Och mina söta kusiner :) Den första delen har Felisia knäppt varenda ett (förutom det första, hehe). "En gång ska jag bli en känd stjärna på att knäppa kort" Gullungen! Jag har över 100 bilder på henne som hon knäppt, haha lilla sötungen! Och Jeremia också, gullig som få. Jaja. Trevlig kväll!

Hos Karoline:















På julbordet!



















Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, jag ville också vara med! :(

2009-12-06 @ 18:05:48
URL: http://traccan.blogg.se/
Postat av: Jenna

Tack du sötis. Jag blir nog mer nöjd efter några hårduschar, brukar vara så :)



Ska du med och träna sen? Slängde just iväg ett sms till dig :) PUSS

2009-12-07 @ 14:49:08
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0