Myskväll här hemma



Jag och härtat när vi vann den mest kärleksfulla kyssen -09
. HAHA!

Har precis ätit kyckling å pasta a la Rickard. Ska ut och gå en sväng nu sen blir det "en officier och en gentleman" när vi kommer hem. Glass, varma hallon och Buffalo Wings till den. I love to MYSA ;)

Jobb imorn 10-19.30, sen blir det troligtvis en sväng ut till Gysinge för att titta på Mattis som ska sjunga. Moster Karoline kommer imorn också och ska sova här. På lördag ska jag jobba en sväng och efter det bär det av mot Hedesuna och BYYRAN ;) Tror det här blir en riktigt toppenhelg :D. Hehe.. Och ja, ibland är jag allt ganska knäpp! Men jag gillar´t!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja, att ha gotta-mys kvällar är Bäst :)

2009-08-07 @ 19:41:21
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0