Mammut

Nu har vi äntligen sett Mammoth. Lukas Moodyssons film. Har tjatat på Rickard sen den kom men det har bara inte blivit av. Den var sjukt bra/hemsk.. Det är en sån där film jag går och tänker på i flera veckor efteråt. Men SE DEN om ni inte gjort det. Kanske lite deprimerande eller nåt sånt. Ush det bara vände sig i magen en gång i filmen och så blev man sådär ledsen i hjärtat flera gånger. Men SUPERBRA film och superbra gjord! Gillade den verkligen.



Jaja nog om den nu. Dags att krypa ner i sängen och krya på oss. Imorn är det bara en lektion. Engelska mellan 10.20-11.50. Jag gillar att jag börjat plugga igen. Det känns bra!
Mitt liv är alldeles underbart just nu. Hoppas ni känner likadant ;) God natt!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag vill också vara på din engelska.. Kommer ta flera år innan jag ska få läsa Eng B, känns värdelöst :P Kanske ses idag då, har också engelska den tiden :) Kramkram

2009-08-25 @ 07:18:57
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0