Favorithelgen

Jag har haft en underbaar helg med mamma och syskonen. Men nu har de åkte hem och det är redan tomt utan alla. Saknar dom redan!

I fredags på eftermiddagen kom Amanda, Johannes och mamma in hit till mig. Vi köpte pizza och gick ner på stan och hyrde 3 filmer. Hade hemma-mys hela kvällen/natten.



<3 <3 <3 <3 <3







 På lördagen åt vi good frukost sen åkte jag, Amanda och mamma och solade. När vi kom tillbaka hit till lägenheten hade Josefin precis kommit hem från Spanien. Kul att träffa henne.. Sen var vi till jysk och köpte nytt bord och stolar till vardagsrummet. Skitfint i skinn (stolarna alltså). Sen var vi till Valbo och gick runt på köpis. Var även in på Ikea och shoppade lite nya krukor, gardiner och blommor och sånt.
Vid 7-tiden kom vi tillbaka in till stan och då bar det av till Church Street. Åt himmelskt god Brest of Chicken och vi hade hur mysigt som helst där. Sen gick vi hem och tittade på film och hade lite fix och don. Skruvade ihop stolarna och satte upp gardiner och fixade med blommor och allt så nu är det jättefint här hemma i vardagsrummet :) Skönt! Blev supernöjd. Tack mamma för all hjälp!



Ska dock köpa 2 till stolar så vi har sex stycken.. :)
Men visst har vi det ganska mysigt ;)

Det blev sent i säng på lördagskvällen.. Vi låg och pratade halva natten lång.
Idag har vi haft spa här hemma. Mamma har masserat oss alla barn. Helkroppsmassage i en timme var, underbart! Sen har vi badat fotbad och sånt där mysigt ;) På kvällen har vi haft tacosmys här och då kom även Thomas, lillSimon, Rickard och Matte hit också.




Verkligen en alldeles underbar toppenhelg! Den bästa på såå länge.. Tack alla mina syskon och min underbara mamma! Ni är BÄST <3 (Tyvärr är Josefin inte med på någon bild men hon var också med igår och idag. Så ni vet :P)

Tyvärr har min förkylning blivit värre igen. Har fruktansvärt ont i vänster öra så jag ska nog till hälsocentralen imorn. Hoppas det inte är öroninflammation :(

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vilken mysig helg :) Hur många gånger i veckan är du på komvux då?

2009-08-24 @ 08:37:20
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jättefina möbler:)

2009-08-24 @ 12:53:07
Postat av: Jenna

Är där fem dagar i veckan, men kommer bli mindre med tiden :) Du har också kvällslektion ikväll va? Vore trevligt att ses! :)

2009-08-24 @ 17:01:11
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv för en jättemysig helg! love you<3

2009-08-24 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0