dag 6946


Dagen har spenderats på Köpis.. Gu va fin Cubusbutiken är där. Dock ganska trångt, men så mycket finare inredning än den i stan. Jobbade iaf 12-20. När jag slutade kom Karoline och Amanda och hämtade mig. Vi åkte hem och åt Thaimat och pizza. Rickard hade köpt pizza och Karoline thaimat så det blev liten mix där.. Gott var det iaf!

Har tittat på Björn Gustafsson - ett livsverk. Jag kan ju erkänna att jag är lite småkär i honom. Tänk att få dra handen genom hans lockiga blonda hår ;D Haha! (Rickard, du vet att du ligger 1a) Haha men gud va man döör av skratt! Benjamiiiiin! Och när han är nybliven singel. "man kan göra röror" Haha.. jaja. Kul är det iaf!


Har varit ut och motionerat fläsket nyss. Så himla skönt med en liten kvällspromme!
Imorn åker Karoline hem :´(. Kommer ju sakna henne!! Men hon kommer troligtvis tillbaka snart igen.

AA men hejdå! Nu har jag inte tid längre..

Kommentarer
Postat av: Agnes

jaa, hoppas ja me! tack

2009-08-12 @ 22:30:34
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0