Vid Din Sida

I fredags blev det mys med Diva och Agnes.. Vi var först och åt på Coffehouse, sen hyra film, åka och köpa glass och hallon, och sen hem till mig för att mysa.. Agnes åkte hem efter filmen, men Diva sov över.

Igår jobbade jag 10-17. Lång helgdag att jobba, det blir bra betalt.
Åkte ut till hedesunda direkt när jag slutade. Hos mamma var det proppat med folk. Först hela familjen + Thomas två döttrar + en pojkvän + Amandas pojkvän + Johannes en kompis + Veronica. Vi var 14 stycken, i mammas lilla hus. Mysigt värre! Vi tittade på "Vid din sida", den där filmen som gick efter Robinson på 4an. Guud vilken underbar film. Jag har sett den förut, men det var länge sedan. Den är så himla bra, men väldigt sorglig. Ush, jag skulle DÖ om mamma fick canser :( Aja, den är iaf på min topplista, men Dagboken (the Notebook) är på första plats - always.

Idag ska vi fira Simon som fyller år i veckan, eftersom han ska bort hela lovet.. Det var egentligen meningen att jag skulle träffa en tjej från Mary Kay ikväll och smida lite planer, men det blir imorn istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0