Jobba trots solskenet

Det gick bra att jobba igår. Det blev lite stress till bion för alla stannade kvar en kvart efter att vi hade stängt.. Ush såna blir jag så irriterade på.. Kan de inte bara gå ut när man stänger?
Jag jobbade bara 3 timmar men det kändes som en hel evighet.. Vet inte varför? :) Bion var iaf lite konstig. Fattade inte riktigt den tror jag.. Tyckte att det hände mycket men att det inte riktigt fanns någon poäng till något av det som hände. Men hon är bra iaf, Kate Winslet.

Idag ska jag jobba 12-17. Känns sådär när det är så fint väder.. Men inte så mycket att göra något åt. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på än. Det är så mycket som händer och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag vill göra. Jag får fundera över det på jobbet helt enkelt..


HA EN UNDERBAR DAG UTE I SOLEN!!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

ha de skönt i Stockholm!!

2009-04-27 @ 08:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0