Heineken

Jobbat 11-14. Hittat en jättesöt klänning som jag kanske ska ha på bröllopet. Här är man ute i god tid ;)
Lillebror kom och hälsade på när han slutat. Mysigt att se honom lite, det blir ju inte alltför ofta.. Åt lax och potatis och fisksås. Mumma!

Magdalena och Ingrid har även varit på besök en sväng här nu på kvällskvisten :P Vi har ätit upp cheescaken och pratat och gjort inget speciellt.. Det är så roligt med lite besök då och då. Det kan ju bli rättså ensamt här i lägenheten, speciellt när vi är vana med stora familjer både jag och Rickard.. Det saknar jag faktiskt! Liv och rörelse!!


Jag är trött idag.. Undrar om det är för att vi haft en del att tänka på? Aja. Det blir iaf till att krypa ner i sängen nu, och göra tidig kväll.. Gu va skönt det kan vara ibland alltså. När man är sådär riktigt, riktigt trött som jag är nu :P Älska sängar!

God natt alla glada!

Ps. Bästa reklamen just nu. Så himla skön :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0