Åh jag känner för att titta på "The Notebook"

Promenaden igår blev 1 timme och 50 minuter lång.. Hehe jag sa att vi skulle gå en timme typ till Rickard, annars hade han aldrig gått med på att följa med. Men vi tog oss hem :)
Åkte och köpte frukost och lite mat som fattades här hemma, sen blev det Cheescake bak :D Så idag kan vi mumsa i oss minsann!

Vid 2 ska vi åka på ett litet hemligt uppdrag till Sundsvall.. ;) Hehe eller nej, det är inte hemligt. Vi ska iaf åka med Rickards jobbarkompis Johan och hans tjej Bella. Det blir trevligt!


Hehe någon som tittar på Vakna med the voice :P Det gör jag! Guud va han den där dryga dansade fult! :P
+ att jag visst tycker att det är sexigt med pappor som går med barnvagn.

Kommentarer
Postat av: pilla :)

vad gullig du är evelina :) kraam !

2009-04-21 @ 22:01:36
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: pilla :)

vad gullig du är evelina :) kraam !

2009-04-21 @ 22:01:52
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0