27/5

Ja då kan jag väl ta och berätta.. Vi ska köpa hund :) Eller  vi har redan betalat handpenningen så man kan säga att han redan är köpt, iaf delvis.. Var och tittade på honom i veckan. Det var då vi åkte till Sundsvall! :) Hur söt som helst.. Jag är helt kär i honom. Han heter Tor än så länge, men vi får se vad det blir.

Men jag har haft ont i magen.. Vi har ju aldrig någonsin haft hund eller katt överhuvudtaget eftersom Amanda och mamma är allergiska. Så jag vet inte hur jag är liksom? Men nu har vi ju bestämt oss och det kommer bli skitbra.. :) Han kommer hem den 27e Maj.. Längtar!!
Här är lillgubben!




Lille plutten till höger :)


Längst fram är han :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Väldigt söt hund. Vill också ha. Men jag blir ju allergisk så fort man ens uttalar ordet hund så det skulle vara helt omöjligt. Men roligt för er så klart även om det innebär stort ansvar och mycket upp-passning. Men det klarar nog ni. Grattis och lycka till med lillen. Dessvärre blir det ni som får komma till oss om vi ska ses. Men det funkar väl det med. Kram kram

2009-04-24 @ 13:11:30
URL: http://frutrostek.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken sötnos :)

2009-04-25 @ 10:26:37
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0