Vägg i näsan

Jag är supermegaförkyld :(.. Är så himla täppt så jag inte kan snyta mig, och lägger jag mig ner så rinner det i hela ansiktet. Sitter med en papperstuss uppkörd i vardera näsborre och tycker synd om mig själv :P Har sprayat hur mycket nässpray som helst men det går inte igenom. Det är som en tjock vägg! Haha ja måste verkligen se ut som ett mongo nu. Stort plåster i pannan och papperstussar i näsborrarna..

Tittade på filmen jag och Rickard iaf. Den var helt ok. Men jag längtar ändå tills imorn då jag får se min efterlängtade "Elisabethtown". Har velat se den länge och igår köpte Rickard den till mig :) Har ingen aning om den är bra, det märker jag väl.

Det tog jättelång tid att natta Simon. Vi la han vid 7 för han har typ inte sovit så mycket den senaste tiden.. Och så läste Rickard för han och allting. Och typ 3 ggr ropade han att jag skulle komma upp för han var rädd för spöken. Låg med honom fram tills 9, då somnade han äntligen!

Jag tror iaf jag har börjat förstå mig på Facebook liiite mer nu. Det är ju bra ;)
Nu ska jag ändå försöka krypa ner med älsklingen och sova. Papperstussar och näspray för hela slanten!
Sov gott alla nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0