Sovit i soffan

Har sovit jättelänge nu i soffan hos Magdalena. Så himla skönt. Detblev ju inte så himla mycket sova på golvet inatt.. Hehe! Alla verkar ha haft jätteroligt igår på Alices 18-års fest. Gu va bra! Men ändå ångrar jag inte att jag stannade hemma, så himla skönt har det varit att bara ta det lugnt alltså. En festfri helg behövdes =)

Ska titta på Hål i väggen klockan 8 ikväll på kanal 6. Vet inte om det är roligt men jag såg det på reklamen och det verkarde skoj.. Sen imorn kommer mammsen och alla hem så då ska vi börja göra iordning ute i "garaget". Det är så himla stort så vi ska göra iordning med ett vardagsrum, en toalett, ett sovrum till Amanda och ett sovrum till Johannes. Det kommer bli skitroligt och jättefint tror jag..

Nu ska jag gå på toaletten för nu är äntligen Filip klar där.. Eller om det var Simon? Ja vet inte.. Aja.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0