Simon och jag

Åh älsklingen är så himla söt. Han ligger och läser godnattsaga för Simon.. Min lilla gulleponk! :D
Jag och Simon har haft en helkväll. Först åt vi pizza, sen tittade vi på Rädda Willy 2. Så himla underbar film. Efter det åt vi knäckemacka med smör och ost ;) Mumma. Och nu ska Simon sova.
Har vart barnvakt ikväll för mamma och Thomas skulle fira sin ettårsdag. De va egentligen i lördags men Thomas blev tvungen att jobba över massor och kom inte hem förren 1 på natten. Värsta jobbigt, ettårdagen vill man ju fira! Men nu fick de göra de iaf.

Nu ska jag och älsklingen äta vindruvor och melon i massor! Gu så gott. Och så ska vi titta på Basic Instinkt.
Faktiskt så är det lite synd om mig fortfarande. Jag har ont i pannan där mitt födelsemärke satt. Men nu är det borta, för alltid!! Gu så skönt. Hoppas inte ärret blir för stort. Läkaren sa så: "Du kommer få en chock när du tar bort plåstret, ärret kommer vara stort. Men det går ner efter ett tag". Det sa han EFTER att jag hade tagit bort det. Men men, gjort är gjort.

Haha min lilla älskling har haft en väldigt jobbig dag. Jag tänker inte gå in på det mer här, men så du vet tycker jag synd om dig (min lilla klantsöto)..

Ha en trevlig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0