Nerblodad

Nu har jag duschat! Så skönt.. Man känner sig som en helt ny människa.. Men ja blev värsta skrajsen. När jag stod i duschen så kände jag att det började svida som tusan i ögat och så tittade jag i spegeln och då var halva ansiktet täckt i blod.. Skiträdd! Men sen kom ja på att det var såret från födelsemärket som blöttes upp och då kom det. Lugnade ner mig ganska fort.
Har köpt nässprayen nu med. Så nu hoppas jag på en god natts sömn.. Sa ifrån jobbet imon med. Det var ju bara 4 timmar, och det är inte så roligt att stå där jättesuperförkyld och dessutom ha ett plåster i pannan. Nej hemma och krya på mig imorn med!

Kommentarer
Postat av: Filip:)

bra att du har införskaffat nässpray, då får ni sova här hemma inatt så jag får låna(A) nerå:) heej

2008-09-23 @ 18:13:49
Postat av: Agnes

haha jag vet. jag såg mongo ut. men de är inte lätt att hitta en bild på bara dig o mig :P

2008-09-24 @ 11:26:49
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: simon

tack, kul och höra

2008-09-24 @ 11:59:41
URL: http://simonlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0