Moster Karolin

Aj. Aj. Aj. Aj. Jag har träningsvärk i hela kroppen känns det som. Hela överkroppen för att jag målade tak igår. Och hela benen och stjärten för att jag satt konstigt på mamma när jag masserade henne. Otränad? Ja.

Det blev i alla fal inte så tidigt i säng som jag hade tänkt mig igår.. Fast jag är arbetslös går jag oftast upp vid 6 när Rickard går upp och så är det full fart hela dagen. Och eftersom jag inte hade sovit nästan något natten innan hade vi bestämt oss för tidig kväller. Men Karolin kom inte förren vid 12, och så kom Kenny en timme senare för att han skulle parkera bilen någonstans och gå till oss.. Det tog sin lilla tid. Kom inte i säng förren vid 2-halv 3.

Men jag och Karolin hade trevligt som alltid ;) Vi provade lite nytt smink som Mary Kay hade. Fick låna en hel del också ;) Plus att hon hade köpt tre par nya väldigt höga pumps (ett par var för stora så de fick jag. Skitsnygga! Ska bara försöka lära mig gå snyggt i dem) Sen så fick jag se hennes nya balklänning som hon hade sytt upp. Den var brun och turkos, jättefin! Och så hämtade hon den som jag lånade av henne på balen för hon skulle på något med Mary Kay, typ Kick Off. Och då har de värsta fina middagar och så har alla balkläningar och är jättefina.. Låter som ett roligt jobb va? :) 

 


En väldigt seriös bild på Karolin. Såhär ser hon ut egentligen :)

Hm.. Hade faktisk tänkt ut och gå idag men TYVÄRR regnar det lite ute så de går ju inte.. Syyyynd! ;) Hahaha!
Ska träffa Johanna på stan om ett tag och så ska vi äta nåt.. Sen blir det väl antagligen en runda på stan också..

Nu ska jag klä på mig och göra mig klar. Hejs!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Om det var svarta pumps med hög klack med lite typ småhål i översta lagret så var dom inte från Karoline, utan från mig. Hon hade hämtat dom här tidigare samma kväll för att prova dom. Jag fick dom från en kompis, som inte kunde ha dom. Bara så du vet :)

2008-09-03 @ 12:41:36
URL: http://frutrostek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0