Lyckad Kväll

Igår blev det utgång.. Det var ett tag sen jag hade så här roligt faktiskt :)
Först var jag och Johanna hos henne och gjorde oss iordning och lite så.. Sen tog vi en taxi till Bo och var på förfest där. Fick två fina tatueringar iaf. En på låret av Emil och så ville Oscar också göra så han fick göra på foten :P Hade skitroligt, förutom att det blev en massa gnäll för ingenting.. Jag, Emil och Johanna tröttnade och gick ner på stan. Där träffade vi Pilla och hela den ligan. De hade vart i Gysinge och firat Mirris. Skitroligt att träffa dom! De var en hel del människor man kände på krogen igår faktiskt, det är ju alltid skoj!

Träffade även på Linda från Cubus och vi shakade ass minsann. Vi hade så himla roligt :) Malin var också där.. Kul kul!
Men en sak blev jag då irriterad på. Folk som tror att dom är så himla snygga och bättre än alla andra kan skita ner sig. Ja blev så himla less.. Fy tusan!! 


Men en helt lyckad kväll iaf :D
Emil blev av med sin mössa tyvärr, den får vi leta på ;)

Nu sa vi åka in till Valbo och köpa kök en gång för alla.. Haha!
Have a nice day!
Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: pilla:)

ja de borde vi verkligen göra fler ggr :) hihi ja jag vet inte hur jag kunde glömma jackan ? haha. men ja får ta å hämta den nån dag :) puss

2008-09-21 @ 23:16:58
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0