Lugnhelg

Nu har helgen gått.. Och jag har inte skrivit någonting :)
I fredags städade jag iaf ut lägenheten så den blev helt klar. Det tog sin lilla tid men fint blev det. Men det var sorgligt att lämna ifrån sig nyclkarna :P

På kvällen blev det taco-mys hos Maria. Jättetrevligt hade vi hela kvällen! Sov kvar där gjorde vi också. I går åkte vi in och tittade på kök på Ikea men kunde inte bestämma nu heller så vi fortsatte in till stan. Där hjälptes jag, Rickard och Johanna åt att lägga in golv i sovrummet och riva ner köket (Ok, Rickard gjorde mest). Golvet blev såå fint! Som tack för hjälpen bjöd Rickis på Max :D På kvällen åkte vi och hämtade en massa täcken och kuddar hos Johanna och la vi ut det på golvet i sovrummet. Sen tände vi en massa ljus och åt godis och hade det jättemysigt! Sov där på golvet. Så nu är lägenheten invigd :) Dock mår inte ryggen så bra idag.. Men men. Det kommer kort från myslördagen sen..

Idag blir det bara lugnt här hemma. Ska titta på någon film och äta upp chipsen och godiset från igår. Jag älskade den här helgen. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Det var ett tag sen, har ju blivit en del krogen nu på slutet..

Have a nice söndag!
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: josefin

Ååh, vad mysigt ni verkar ha där hemma! Jag har det bra här med Jocke jag med men jag saknar myspyset med familjen. Nästan så jag till och med saknar när Rickard retas med mig;-P Säg inte det till honom! Hehe.. Men mest saknar jag myset med familjen:) Fast Jocke och jag är rätt bra på att mysa vi med! Haha.. ;) (Ja jag kännde för att missbruka ordet mysa i det här inlägget) Hehe... Saknar dig gumman! Puss...

2008-09-14 @ 17:32:29
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: josefin

Men förresten så är jocke och köper hamburgare på Max åt min nu med! Så det så... :-P Hehe... Puss

2008-09-14 @ 17:33:46
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0