Jorden försvinner?

Jag är fortfarande arg. Men tack och lov har det lugnat ner sig lite..
Igår var jag på det där väldigt hemligstämplade Cubus-mötet. Det började halv 8 och slutade lite före 10. Det var faktiskt riktigt roligt. Alla som jobbar är så himla gulliga. Vi fick se lite av det som ska komma till butikerna osv. Och en massa andra saker. Och jag har bara en sak att säga till och det mötet; Cubus är på uppgång ;)

Uush. Jag fick ett meddelande av Rickard nyss där han skrev: "Vid lunch idag så kommer de göra ett experiment någonstans i Schweiz  (Jag tackar Mats Åkerlind för att jag kan stava till det där) där dom skapa ett svart hål som vissa tror att kommer suga i hela jorden. Dom ska typ återskapa big bang eller nåt.. otäckt va?"
Jag vill inte dö.. Speciellt inte av någon sån där skit. Jag tyckte det lät värsta otäckt. Hoppas inget händer, att de där "vissa" tror fel.


Ska göra mig lite iordning och börja packa ihop mina grejor nu. På fredag ska vi ju vara ute ur lägenheten. Lite efter 11 idag ska jag och Ing-Marie skriva på kontrakt om att vi ska hyra ut den ett år och att hon ska ha den. Hehe det låter värsta stort med kontrakt och grejs :P

Frukost nästa!

Kommentarer
Postat av: Agnes

hahah trodde du på de själv ? :P

2008-09-10 @ 15:20:46
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0