Jippiee!

JOSEFIN ÄR HEMMA :D :D :D
Hon kom hem och överraskade hela familjen. Så himla roligt.. Hon ska inte hem förren på lördag så nu blir det umgås med Josefin.. Gu va roligt!  Det är tur att man har Amanda hemma hela tiden iaf, så inte hon också lämnade mig.

Idag har jag och Virran gått och lämnat CV lite här och där. Haha och båda fick ev. extra på Rusta ;) Virran ska dit nästa måndag-onsdag och prova och sen ska jag dit nästa vecka ändå och prova, så får vi se hur det blir sen. Bättre än inget iaf! Haha så himla roligt att vi fick båda två. Har jobbat från 4-halv 8 också..

Just ja. Måste bara berätta hur dum jag varit idag. När jag och Virran hade vart på Max (och firat eftersom vi kanske fick jobb) skulle vi gå till torget och så låg det två enkronor på trottoaren.. Jag gick förbi men sen ångrade jag mig eftersom det var krona upp, så jag vände och böjde mig ner för att ta den så jag fick tur. Tror ni inte det var nån som hade limmat fast dom då? Hahaha.. Så nu blir man väl säkert med på film på youtube som "dum blondin" eller nåt :P Det var ju inte det att jag ville ha enkronan. Jag ville bara ha turen som man får om man hittar den! Aja skitsamma.. Jag och Virran hade roligt åt mig iaf.
En till sak. När jag och Virran möttes idag så kändes det som att titta in i en spegel. Båda hade svarta byxor, grå lång jacka och svart stor schal. Och så är vi ju ganska så lika i håret med. Så himla fult. Så när vi kom in på Rusta frågade chefen där om cvi var tvillingar eller om vi bara tyckte det var roligt att klä oss sådär ändå..

Hmm. Ännu ett onödigt inlägg! Haha.
Nu ska jag äta thaimat och drömma mig tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja skitkul att båda fick på rusta ju :D du å jag tvilling ;) haha

2008-09-17 @ 21:42:57
URL: http://vlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0