Jag mår illa..

Idag har kanske varit världens onyttigaste dag för mig. Eller iaf nästan.
Efter att ha ätit gröten imorse mådde jag hur illa som helst och åt en massa godis som blev kvar från igår. Johanna kom sen och vi bestämde oss för att vara duktiga och ut och gå. Vi kom inge längre än Max och där blev det orginalmål (plusmeny för Johanna) + dip. Gick tillbaka till stan och där fortsatte vi med godisskålarna. Och nyss har jag ätit en pizza. Hur onyttig får man bli? Imorn får det bli andra bullar... För nu mår jag jätteilla av allt skit jag har i magen.

Har för övrigt färgat ögonbrynen och ögonfransarna idag med Johanna. De blev väldigt mörkt men de blir ju bättre efter någon dag. Tack Maria för den presenten!! :) Sen har jag och Rickard vart och köpt golv och börjat lite smått med att lägga in det..

Imorn händer det :( :( Jag vill inte!! Mår dåligt av att bara tänka på det. Ush! Men jag hoppas att det går bra!
Sov så gott.. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad händer imårrn?

2008-09-08 @ 22:42:34
Postat av: Anonym

Hur kan man äta så mycket och samtidigt ha en sådan där UNDERKROPP!? Fattar verkligen inte!!!

2008-09-10 @ 13:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0