Tårta

Ja nu sitter jag här vid datorn igen.. ´Fast helst skulle jag vilja vara ute.. Det är så himla fint väder!!
Men jag tar det säkra före det osäkra och stannar inne idag igen för att krya på mig.. Jag vill blir FRISK NU!
Älsklingen blev hemma från jobbet idag, han kände sig jättehängig. Han ligger uppe och sover.. antar att man inte får se han nånting idag. När han får sova hur länge han vill blir det verkligen huur läänge som heelst.

Igår blev det tårta hos Magdalena. Vet ni varför? Ha nej ni får inte veta heller.

Har inget roligt att skriva mer. Här kommer iaf en bild på mig och Simon :)



Där ser man föresten födelsemärket i pannan som inte finns längre. Så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0