Frukost på sängen

Just ja. Jag glömde berätta att jag fick frukost på sängen imorse.
När jag vaknade stod en bricka med fil och bär,  pizzasmörgås och en liten vas med blommor bredvid mig.
Och så stod Thomas bredvid mig och sa "Godmooorgon Eveliiina".
Man har en alldeles för bra "plastpappa" alltså! Hehe..
(Mamma och Johannes fick också frukost på sängen)

Här kommer en liten vimmelbild från helgen. Jag ser för taskig ut men det bjuder ja på ;)



Haha ush!!

Om två timmar slutar Rickard. Då ska vi åka och köpa tapeter och golv. Sen bär det av till lägenheten och fortsätta med målningen. Skönt att få det färdigt någon gång så man kan flytta in! :)

   
Bild 1. Vi äter på vardagsrumsgolvet.
Bild 2. Jag och min fina målaroutfit på Rickards färgglada stege.
Bild 3. Närbild på mina kläder ;)

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Joppla

Vad gulligt av honom! Nu längtar jag hem!! ;/

2008-09-02 @ 14:08:02
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0