Ett år och kontrakt med mig själv

Mmm.. Jag och Älsklingen firade 1 år igår och vi hade såå mysigt.
Hela dagen började med att Diva kom och väckte oss med frukost på sängen..: "Graattiis på 1års daaagen" :D Haha lilla söto! Sen på dagen åkte vi till Parkbadet och var på Relaxen. Skitmysigt faktiskt. Var ner i själva badhuset med. Fick Rickard till att åka både röda och hoppa från 3:an. Men han var allt svårövertalad! Haha..

Åkte in till stan en svänge efter det för att sen fortsätta hem till Hedesunda. Åkte in med 7 bussen till stan sen igen och hade tänkt äta på Church Street men där var det dock 1 och en halv timmes väntetid. Det var 17 (!) par före oss.. Vi orkade inte vänta så vi gick till Bali Garden och åt fyra små rätter istället. Så himla gott! Och vi hade såå mysigt där inne. Kvart över 9 gick vi på bio och eftesom jag pejade fick jag bestämma bio: Patrik 1,5. Haha gu va Gustaf Skarsgård var grym på att spela bög alltså. Jag älskade han ;D

När vi kom hem hade han fixat så det var ljus tända i hela hans rum och så hade han chips, jordnötsringar och choklad där. Gott gott! Verkligen jättetrevlig kväll <3

Idag har vi vart in till lägenheten en sväng och fixat lite igen.. Kom hem för ett tag sedan och då blev det pizza..

HÄR KOMMER DET JAG ALDRIG TRODDE SKULLE KOMMA!
Härmed lovar jag mig själv och alla i min omgivning att inte äta godis, chips, läsk, Maxmat, pizza eller choklad NÅ MER i veckorna. På lördagar är det tillåtet men med MÅTTA. Det börjar imorn så jag får alltså äta idag. Därefter är det nyttigt liv och TRÄNA som gäller..
(Fy tusan vad det här kommer bli tufft. Men jag ska klara det. Du som ser mig synda skall omedelbart få mig att sluta) ;D

Nu ska jag krypa ner hos älsklingen i soffan och titta på Heroes.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Agnes

ska du också ha kort på friskis? :):)

2008-09-28 @ 17:15:17
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: pilla :)

HAHA de lät kanon bra de evelina :D ja ska fan försöka med de ja också :p puuuuss

2008-09-28 @ 18:29:58
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: Filip:)

hahahahahhaha, vilket jäkla skämt:Phahaha! hoppas att du är ironisk;) inte en chans att du klarar det!:)

2008-09-28 @ 21:00:09
Postat av: pilla :)

såg dig på tv nyss ;)

2008-09-29 @ 22:40:17
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0