Vill åka bort

Ååh va jag vill åka utomlands.. Jag hittade ett skitfint hotell i Thailand. Man åker den 2:a November - blir borta 2 veckor. Jag är så himla sugen på att åka! Titta va fint :)



   


Visst blir man sugen? Det kostade 10 000 kronor per person för två veckor. 5000 i veckan. 714 kronor om dagen.. Det är det väl värt?  Synd bara att man är arbetslös och inte har dom pengarna.. Gu va jag vill ha JOBB NUUUUUU!!  Ge mig.. Jag kan se mig och älsklingen ligga där vid poolen och bara ha det helt underbart.. Mmmmmm...

Jag ska försöka ta körkort fort som attan nu.. Jag vill ha det nuu! Då har jag iaf en resa att se fram emot. Den är ju inte med älsklingen, men det är nog en upplevelse ändå. Jag vill bara boort.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vadå för resa? Ska du få resa när du får körkort? :o eller? Gud va najs o baraa åka bort nu....

2008-10-01 @ 17:51:50
URL: http://agneslangerth.blogg.se/
Postat av: diva

jag fatta ;) det är ju aupair grejset, måste ha körkort för det! det måste ju vara de, du menar!

2008-10-02 @ 17:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0