Söndag

Hela helgen har vi varit i lägenheten och fixat och donat.. Och vi har fått SÅ mycket gjort. kaklet i köket är uppsatt. Hallen är färdigmålad och trädet (klistermärket) är på plats. Vi har fått ut allt skräp också, och alla dörrkarmar är borttagna. Det känns som att det inte är alltför långt kvar nu och det är såå skönt..

Vi tog en liten sovmorgon i morse men som tur var ställde man tillbaka klockan (vilket vi inte visste om) så det blev inte så värst sent in till stan ändå. Tror vi kom in vid halv 12 eller nåt sånt. Och så har vi vart där hela dagen. Varit runt på lite möbelaffärer också.. Har hittat en soffa som vi troligtvis ska köpa.. Och så hittade vi jättefint bord och stolar till vardagsrummet.. Men vi får la se.. Ätit på Max och nu är jag hos moster Ida. Ska sova här inatt och åka med Hasse till Sandviken imorn eftersom jag ska på intensivkurs på körskola nu. Ska vara där 8 imorn. Gu va tidigt :P.. Men det ska nog gå.

Men jag vet inte hur det ska gå att sova utan min älskling inatt.. Vi som alltíd sover med varanda. Vet inte huur länge sedan det var vi sov ifrån varanda. Haha herregud, dagens i-lands-probelm ;)

Nu ska jag vara lite social. Det är ju inte allför ofta man är här och hälsar på..
Men ha en trevlig söndagskväll!

Jag förstår inte vad det är med endel folk. Eller är det mig det är fel på?

Ps! Nu kom Hasse in med te, honung och kakor.. Gud vilken service det var på det här stället ;D Haha... ds!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja! De hoppas jag vi gör. Hoppas de går bra på intensivkursen :)

2008-10-27 @ 01:06:49
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0