Solarieskräck

Nudlar blev det till lunch.. Ska nog ta en liten prommis till ICA nu och shoppa lite vindruvor och ananas. Gu så gott!
Då kan jag stryka Nr 4 och 5 på Rickards lista ;) Haha. Jag tänkte gå och sola också men så kom jag på att jag inte vågar det :p Får sån himla panik när jag ska sola där själv.. Klarar inte av det. Jag brukar inte ha något problem med att vara själv annars liksom men just där vid solariet vågar jag bara inte vara ensam! Haha vet inte vad det är med mig. Är rädd att någon har kopplat något så att man blir inlåst i solariet, och så släcks alla lampor ner och så är kommer någon i Clownmask in och skrämmer mig.. Haha lät nästan som om det skulle kunna vara en film ;) Därför får jag iaf ta och vänta tills Rickard kommer hem innan jag solar. MESEVELINA.

Har bokat in mig på intensivkurs nu till kökrkortet. Den håller på v 44 och 45. Jag vill ha körkort!! Men det kommer ju bli dyrt. Dom sa att jag skulle räkna med 12 000 om jag inte kört så mycket... MINST! Det hade då inte jag tänkt mig. Men det är väl värt det i slutändan..

Hejs!

Kommentarer
Postat av: aline

du jag vet hur det känns.. jag brukar tänka; shit, tänk om det blir så som i "jag vet vad du gjorde förra sommaren", att någon kommer in och "spänner ihop" solariet och ökar värmen.. och sen det där med clowner.. fy fan. är skitskraj för såna ja :P

2008-10-03 @ 16:11:52
URL: http://tjofsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0