Ny vecka

Idag börjar en ny vecka.. Vaknade av att Rickard låg och vred på sig och inte kunde sova. Och så trodde han att det var mitt i natten men så kollade han klockan och så var det en timme tills han skulle gå upp. Jobbigt läge lille pluppen! Gu va mörkt det är på morgonen nu alltså. Det märks att det är höst!

Idag ska jag hjälpa till ute i garaget där det ska bli rum till Amanda, Johannes, ett vardagsrum + toalett och dusch. Det bilr nog bra tror jag. Skönt att det blir lite mer plats än bara mammas lilla hus.

Haha glömde berätta att igår träffades Mamma, Thomas, Pappa och Maria alla fyra första gången. De va helt ensamma - jag är glad att jag inte var där. Hade nog tyckt det bara känts pinsamt :P

Jaa nu är det på med jobbarkläderna och ut och köra. Smakar lök i hela munnen föresten, åt lök på mackan imorse. Hua!

See ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0