Kvällsinlägg

Det blev inte köp av tapeter. Vi satte in alla hyllplan och fixade med skåpluckor och lådorna i köket istället. Så nu börjar köket bli så gott som klart. Åkte till Ikea sen och bytte en skåplucka som var fel.

Är hos mamma nu och hade tänkt lägga oss tidigt eftersom det blev dåligt med sova inatt. Ska jobba imorn 11-19.30. Skönt. Sen ska jag träffa Johanna när jag slutat :)

På fredag ska jag på Idol igen. Gu så skoj! Hejjar på Alice minsann. Tror hon kommer komma långt! :)Hade köpt en biljett till Josefn med och så tänkte vi komma och överraska henne på fredag och ta med henne till Idol, sen stanna i helgen. Men när jag pratade med henne idag så hade hon fått jobb på fredag som hon hade lovat att göra, så då fick man stordissen. Det är tacken det, när man försöker göra någor roligt för syrran ;)



Nu ska jag iaf sussa. Sleep Well!

Ps! Jag älskar min lilla Rickard såå mycket <3 ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0