Johannadag

Sitter hos Johanna nu och tittar på lite TV och myser med hennes sötkatt. Ska ner på stan om ett tag, får se vad vi hittar på.. Åkte in med 9 bussen . Bätte att göra något på dagarna än att bara sitta hemma.. Ikväll blir det bio :) Myys!
Ska till Cubus en sväng också idag och hämta mina tider. Hoppas det är mycket jobb!!

Tror att det blir lite gjort i lägenheten idag också, hoppas jag. Om Rickard åker in till stan igen efter att han vart hos tandläkaren.. Kanske blir tapetköp idag? Så himla svårt att bestämma vad man ska ha i köket.. Men de får inte vara för dyra :S De andra var ju skitdyra och orka lägga så mycket pengar på tapeter egentligen.. (Säger hon som betalar sååå mycket..) Haha...

Joppla, det är vår partylåt på MTV nu ;) KlickPiipKlickPiip (fjongar med pekfingret :P) Haha..

Katten är helt tokig :P Den sitter som förtrollad och tittar på mina händer när jag skriver. Knäppkatt! Den tycker säkert att det går så himla fort ;) Haha.. Eller så har jag bara snygga händer? Vem vet.
Nej nu ska jag sluta vara så dryg och oseriös. Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0