Jobba

Guu va hemsk filmen som vi tittade på igår var.. Jag mådde dåligt hela kvällen :( Jag förstår inte hur en människa (eller flera i det här fallet) kan behandla en annan människa på det där viset.. Ush jag mådde illa för det var så hemskt. Men den var verkligen bra - dock inte för mig eftersom jag är så himla känslig..

Idag blir det jobba iaf. Börjar inte förren 3 men ska in och vara med Virran och Agnes ett tag innan. GRATTIS AGNES föresten, till jobbet!! Gu va roligt för dig.
Sen i veckan min det till att ta hand om Simon. Mamma och Thomas ska bort så jag och Simon ska vara själva tills på torsdag kväll. Måste gå upp tidigt och göra honom klar och sen lämna honom i skolan. Haha men det ska bli roligt! Simon är underbar <3

Känner inte för att fixa iordning mig alls idag heller.. Det får bli någorlunda Evelina-a-la-natural ;)
Ska äta lunch nu sen kilar jag.. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

tack gummsan ;D

2008-10-20 @ 22:14:36
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0