Humörsvängen stiger

Jag är på bättre humör :D Bra va?
Det gick jättebra att jobba idag. Det var jag, Linda, Ola och Anna som jobbade. Ett perfekt gäng, vi hade skoj. När jag slutade kom älsklingen och hämtade mig och så åkte vi och köpte mat på pizzan. Jag fick en sallad :)

Tack älsklingspälsklings Josefin för din uppmuntring på kommentaren. Du är bäst du gumman min <3 Hittade två hemsla bilder på mig på Jopplas blogg.

 Jag och min underbara syster. Den ena av dem ;) 
 Rickard och hans OTROLIGT normala flickvän.

Nu ska jag och Rickard dusha sen blir det väl titta TV och lite sånt.. Imorn ska jag in till stan och vara med Johanna. Sen på kvällen ska vi på bio; Rickard, jag, mamma, Thomas, Simon, Amanda och Johannes. Ett nedrans gäng ;) Fast jag och Rickard ska gå själva på Step Brothers för de andra ska se den där Rallyfilmen och den var älsklingen helt emot. :)


Du är så underbar gubben. Tror jag börjat bli lite smått tofflig, haha. Men man måste få vara det ibland också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0