Halloween

Imorse var jag på körskolan och körde.. Mamma följde med och det gick jättebra faktiskt :)..
Efter det blev det begravning för Anna. Alltid lika jobbigt med begravningar, fast jag hade ju bara hunnit träffa henne någon gång.. Efter det var det mat hos Margit.. Goott!!

Ikväll var det meningen att det skulle bli Halloween-fest i Gysinge men tyvärr blev det ändrade planer så nu sitter vi i Ölbo ett gäng. Josefin fick inte plats i lokalen så då blev det att stanna hemma med henne, eftersom hon inte är hemma så ofta. Valde mer än gärna Josefin framför festen måste jag säga, ä'ven om det hade vart roligt att vara där.. Skulle iaf tagit det lugnt ikväll eftersom jag ska upp 8 imorn och jobba.. Tills klockan 4.

Imorn blir det iaf party hos Johan :) Det ska bli roligt!! Och då ska Josefin också med :)

Hoppas alla har en trevlig kväll!!
Puss och kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0