Depp. Läs ej!

Jag är på så himla dåligt humör :( Vet inte varför. Först var allt jättebra och sen bara vände det. Jag blev skitgrinig och allt alla gör är bara fel och irriterande. Rickard fick såklart stå ut för mitt värsta utbrott, stackars lilla gubben. Men ibland får jag bara panik och blir så less på allt.. Jag tror faktiskt att den största anledningen till mitt depp är att jag inte har något jobb.. Man känner sig så himla värdelös för att man aldrig får något jobb, plus att jag inte har något vettigt att göra om dagarna så man får panik av att dagarna går och inget händer. Det känns inte ens roligt att söka jobb längre för man får inte en gnutta svar. Det enda de säger är "tack för ditt CV, det här är nog 4:e idag". Det känns bra.. Not!

Och så blir jag så himla less. 90 % av alla som jobbar på till exempel H&M och Gina tricot säger knappt ens hej när man kommer till kassan. Så himla otrevliga. De kan inte ens kosta på sig ett leende. Och då kommer jag där och tycker att jag skulle passa så himla mycket bättre än vad de gör. Det är sant! Hur tusan fick de jobb?

Nu ska jag iaf titta på utröstningen av Idol sen ska jag krypa ner hos älsklingen och be om förlåtesle..
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0