Blondie

Då har man vart och färgat håret då.. Det blev bra :) Blont. Jag passar inte i brunt enligt Marie så blont får det bli i fortsättningen med. Blondies have more fun! ;) eller nåt. Haha. Marie är iaf jätteduktig. Jag har hittat min nya favvofrisör!

Nu väntar jag på att Rickard ska bli klar i duschen så han kan skjutsa mig till Färnbo och till Greta. Spela piano ska jag göra där. Sen ska jag hem till pappsen ikväll. Och imorn är det heelg. Jiahoo. Men det blir en lugn helg hemma med Joppla för min del. Nästa helg blir det däremot party. Hos Linda :)

Nu är segot klar så nu ska vi åka. Ha en trevlig torsdagkväll. TAKE CARE! (Som Joppla hade skrivit ;P)

Kommentarer
Postat av: Agnes

få se bild på din nya kaluffs.

2008-10-09 @ 18:03:48
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0