Bäckfiskar och andra monster

Nu är vi uppe.. Simon äter frukost och tittar på TV och snart ska vi gå upp till skolan. Vaknade inatt/imorse av att Simon kom in och väckte mig: "Ewwe, får jag ligga här. Jag drömde en mardröm." Klart han fick det. Han hade drömt att det kom en bläckfisk och ett annat monster. Hehe, ja allas mardrömmar är tydligen olika ;) Idag ska jag bara vara hemma, tills klockan 4 typ. Kanske blir en promenad? Jag ska iaf läsa en massa körkortsbok. På måndag börjar min intensivkurs på körskolan i Sandviken. Men jag har ett problem.. Varken mamma, pappa, Thomas eller Rickard kan skjutsa.. Äh det löser sig!



Måste fortsätta göra Simon klar nu.. Skriver senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0