Ändrade planer

Jag har ändrat mina planer inför "framtiden". Iofs ändrar jag ju mig hela tiden om vad jag vill göra, men just nu känns det här bra.. Om allt nu går som planerat.

Åh jag såg Cubus-reklamen nu på TV. Är hon inte snygg? Jag älskar henne.. Skitfin!
Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska åka in till stan och hålla på i lägenheten eller om jag ska stanna hemma. Jag ska hämta Simon innan 5 iaf. Kanske åker in imorn istället och fixar lite här hemma idag. MÅSTE börja läsa kärkortsbok också... Ja, så får det bli!

Och just ja: JOSEFIN, GRATTIS eller vad man nu säger till "jobbet". Det kommer gå skitbra. Och hoppas det går bra hos Karolin idag med håret!



Kusinen och jag :)

HejSveejs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu blir jag nyfiken :) Vad är det för planer? :) Hoppas allt är bra med dig och Rikard. Kramar från moster

2008-10-21 @ 14:16:50
URL: http://frutrostek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0