Modevisningen gjord

Modevisningen igår gick jättebra. Jag trillade inte ner eller snubblade eller något sånt, så jag får klart godkänt av mig själv ;) Som jag skrivit förut; jag var bara glad om jag vågade göra det över huvud taget och nu är det gjort! Vi hade jätteroligt allihopa innan.. Det var det som var mest skoj. Och att bli tillfixad. Tyvärr tyckte jag inte om mitt hår men men..
Och gu va Ola, Linda, Malin, Anna och Nette skrek alltså (de från Cubbe). Haha ja men det var roligt iaf!

Här är kläderna jag visade..

   

Idag har det vart en lugn hemmadag hos pappsen.. Tittade på en film med Rickard och Veronica. "Juryn - A time to kill" hette den. Skitbra film. Värsta gammal men ändå bra. Den rekomenderas! (stavas rekomenderas så?)
Ska titta på en film som går på tv ikväll. Kommer inte ihåg vad den hette men den vill ja se..

Ha en trevlig kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Snyggingen! Den rosa var ju riktigt het den ju! Särskilt till dina ben! Haha.. ;-p Kanske ska ta och byta bransch att jobba i? ;) Puss

2008-11-10 @ 18:22:15
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0