Lång dag

Vaknade av att Johan skrev imorse och ville ha sällskap på promme.. Så då gick jag upp och så blev det en rejäl promenad.. Blev ganska trött faktiskt, men jag kände mig väldigt duktig. Efter det tog jag ett bad och det var såå skönt. Åkte in till stan sen med Johan och plockade ur en massa skräp och sånt. Så ska ev. Margit tapetsera köket imorn. Sen på fredag ska Nisse komma och hjälpa till med dörrarna. Sååå nära!! : D

På fredag ska vi alla syskon åka med pappa, Maria och hennes tre barn på kryssning. Det ska bli jättemysigt!! Sen blir det väl till att hålla på i lägenheten hela resten av helgen.. Ska ha körlektion på onsdag också. Hoppas den går bra så jag kan köra upp snart!

SItter hos mamma och har precis ätit pizza.. Plötsligt började Rickard blöda i munnen, utan anledning. Så har han ett sår i gommen men han har inte gjort illa sig. Och eftersom man är blöt i munnen slutar det inte blöda heller. Vet inte hur han ska göra :S Haha han går med en papperstuss upptryckt i munnen nu.. Heh ;)

Hejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0