Kallt kallt

Körlektionen idag gick bra :) Hade en dubbel och vi tränade på lite slalom-körning tills imorn och så körde vi motorväg och en del parkering. Fick sällskap på bussen hem av Nani, så det var ju skönt att slippa åka ensam. Har ju gjort det nu varje gång jag vart där och jag är redan less på sandviksbussarna..

Nu ska jag ta en varm dusch för jag håller på DÖÖÖÖR av köld :S Gick från bussen i Ölbo hem till Magdalena och det var så benen blev helt stela av den kalla luften.. Ushan!
Imorn ska jag upp 5 (!) för jag ska åka typ kvart i sex med pappa in till stan eftersom han börjar jobba halv 7 i Bönan. Sen så ska jag åka på halv 7 bussen till Sandviken och halv 8 åker vi därifrån till Falun. Blir en rolig dag hoppas jag, men guud så nervös jag är. Kul om man skulle krascha hela bilen.. NOT!



See ya <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är utmanad i min blogg!

2008-11-03 @ 22:50:05
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0