Idol-Alice ;)

Idag har verkligen vart en slapp dag.. Har tittat på lite tv, ätit, läst lite körkortsbok, tittat när Micke lagt golv i hallen hos Magdalena, tittat när Ingrid spelat Sims, vart och plockat itu lite av Rickards säng med Magdalena.. Ja ni hör ju. Ska iaf snart åka in till stan och så tänkte jag färga ögonbrynen ifall de har tid på Rosmarins. Sen ska jag och älsklingen åka och köpa lister till lägenheten tror jag. Inte långt kvar nu babie!

Imorn smäller det.. Då ska J-A-G (kan ni tänka er?) gå modevisning på Goya. Jag hör själv hur sjukt det låter.. Men jag hoppas att det kommer gå bra. Om inte annat så kommer vi ju ha roligt; Amanda, Evelina Holmgren, Malin och jag ;)
Försöker töja ut mina nya pumps. De är för små.. Jag ligger precis mellan 36-37 öch då får de hellre sitta åt än ramla av. Så nu går jag runt med tjocksockor och pumps ;) Haha, vilken syn..

Ha en bra fredag nu allihopa och glöm inte att rösta på ALICE i idol ikväll!!


Kommentarer
Postat av: Agnes

hoppas de går bra på modevisningen!!

2008-11-08 @ 17:38:52
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0