Helgen är över

Igår blev en lyckad kväll :) Tråkigt bara att inte Josefin följde med. Men hon har körtelfeber och kände för att ta det lugnt eftersom det blev party i fredags. Började med att vi åkte in till stan med 7-bussen en hel del folk. Fick vänta på taxi i 20 minuter (!) men tillslut kom vi iaf till Johan. Mycket folk där var det :) Träffade Elina också, det var länge sedan jag pratade med henne. Trevligt!! Åkte ner på stan vid halv 12 tror jag, och då var vi och tittade i gamla lägenheten, som IngMarie hyr nu. Kändes lite konstigt att vara där fakitsk :P.. Sen gick vi till Goya men där fick vi inte komma in, även fast vi pratade med Krille. Han fick dåligt samvete men jag förstår han att han inte ville släppa in oss. Haha han hade ursäktat sig till Rickard idag för att han inte släppt in oss, men va tusan. Inte hans fel! Hata han som bestämmer på Goya.

Iaf så gick vi till Hangloose och ställde oss i kö. Men det var så himla kallt och jag kände inte alls för krogen så jag och Rickard gick till Mc Donalds istället.. Faktiskt ganska skönt ;) Och gott! Smällde i mig ett helt stort mål med dipp och allt. Guu va jag blev sugen på det igen nu :) Kanske ska försöka tigga till mig ett sådant av Rickard nu när vi ska in till stan och lämna Joppla vid tåget. Haha :D

Har nyss vart in till stan och kört med mamma och Amanda. Typ 3 timmar har vi kört. Det gick bra, förutom ett och annat motorstopp vid rödljusen :P Hehe!

Nu ska jag umgås med syster den sista stunden. halv 7 går hennes tåg, så vi måste åka om inte alltför länge..

Ha en trevlig söndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: erika

fin blogg du har! :)

2008-11-03 @ 10:15:46
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0