Börjar bli sjuk

Vaknade av att jag inte kunde andas.. Hela näsan är helt igentäppt och halsen gör så himla ont. Jag som inte vill bli förkyld/sjuk just nu. Jag har ju massor att göra i lägenheten och så.. Plus att jag och Fille skulle ut i snön och leka idag hade vi bestämt. Aja, du får bygga snögubben själv ;)

Kläderna blev iaf ihopplockade igår så de ska med in till stan sen när Rickard slutat. Ska försöka hitta på gardinstänger och sånt med i förrådet hos mamma. Hoppas att vi har nånting man kan använda så länge.. Sen ska jag försöka bära ner bordet och stolarna med. Blir nog svårt att göra det själv, men det är värt ett försök! 

Vi tänke sova i stan inatt.. Det blir skönt att vakna där och slippa åka buss till jobbet! Haha.. Ska jobba 10-15 imorn och 14- 18 på torsdag. 12- 16 på söndag. Det var mina jobbtider denna vecka!

Nu ska jag göra lite nytta. 

Kommentarer
Postat av: Filip

jag o sören:( jag å sören, de är de enda ja säger

2008-11-25 @ 10:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0