Rosa träd

Såna här rosa träd ska jag ha över hela min gård när jag har flyttat. Så himla söta och fina!! Ja älskar dom :D






Idag har vi varit ute och fotat jag och Virran.. Det har gått bra, så himla skönt att vara ute. Men det blev jobbigt på slutet för vi var tvugna att gå en massa. Haha det slutade med att vi satte oss på en buss de sista 500 meterna :P Så himla slut och hungriga var vi :) Nu ska vi välja en massa bilder och så är det tänkt att vi ska redigera de flesta bilderna, får se hur mycket vi gör.. Var inte så god mat så vi är fortfarande hungriga. Haha fast ja åt 3 stora lass med ananas. Mumma!

Måste hjälpa Virran nu.
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: mange_lee

jasså. Men jag kanske skrev fel. mange[email protected]

Prova igen så e du snäll:D

2008-05-29 @ 14:15:44
URL: http://mangelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0