Praktik

Det är lika fint väder idag igen. Ja älskar sommaren alltså!! Helt underbar..
Satt och skrev det där samhällsarbetet hela kvällen igår.. Så nu är det nästan klart. Ska bara skriva de på datorn också, skrev allt för hand för ja glömde ta med datorn hem.. Men men, bra att träna upp handstilen lite ;)

Det finns inget värre än att ha ont i magen.. Ush, hatar det!

Idag ska vi alltså fota till fysisk planering åt Gävle kommuns hemsida. De borde bli lite fina bilder iaf hoppas jag. Sen är det klart med praktiken för vår del. Det är bara redigera alla bilder kvar. De ska in på torsdag, så vi får en stressig vecka!

Imorn kommer Johanna :D Det ska bli så himla skojs..
Och mIn plan om att åka till USA redan till hösten börjar bli lite mer än bara skoj nu :P Får se hur det blir. Men det är ju ganska lägligt att åka när dollarn är så låg, då är det ju billigt. Aja jag får fundera vidare på det..

Måste göra mig klar nu.
HejSvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0