Dansuppvisning

Idag har jag bara varit i skolan halva dagen.. Halv 9 gick jag och Virran och fotade lite åt Lantmäteriet och sen åkte vi och redigerade bilder fram till lunch. Åt fisk och gurk/gräddfil/vitlök gegga (hur tusan stavas -atsiki...?)

Efter det gick jag och Diva på stan ett tag. Hon köpte örhängen och ringar till balen på lördag och jag hittade en jättesöt klänning som eventuellt ska bli min studetnklänning. Kanske den eller en jag hittat på internet. Ska bestämma mig imorn :P Hehe!

Sen har vi tittat på resor. Ska troligtvis åka nån gång i slutet på augusti igen, på partyresa. Helt sjukt roligt. Än så länge är det bara Diva, Josefin och jag men vi ska försöka ragga fler ;) Hehe!


Gick till boulongern sen och pluggade och åt yoghurt och vindruvor. Värsta skönt att ligga där, det skulle bara ha varit liite varmare.. Och nu har hon övergivit mig minsann.. :P

Ska på Josefins dansuppvisning ikväll, om hon nu kan dansa. Hon mår inte så bra just nu. Men jag hoppas att det ska gå, gummsan min!! <3 Hade sett fram emot att få se de..
Men innan jag går dit ska jag gå och hämta ut mitt nya pencelin. Ska äta först ett pencelin i 10 dagar och så ska jag även äta ett annat pencelin i 3 månader! Så nu borde jag bli kvitt från eländet :/..

Har inget mer att tillägga.

HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: agnes

jaha jag trodde det var vi som hade pratat om resa? :(

2008-05-22 @ 19:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0