BAL!!

Idag är det bal :) Solen skiner och jag är astaggad! :D
Så himla roligt. Karoline kom hit igår kväll och de blev en sen kväll minsann. Ja som hade tänkt lägga mig tidigt. Men ja tror klockan blev halv 2 innan jag la mig. Haha och så har jag sovit med spolar i hårer inatt så en underbar skönhetssömn har jag knappast fått. Haha! Gick upp klockan 7 och nu snart ska vi åka in till stan. Karoline ska fixa irdning mig, Virran och Agnes där. Så det kommer nog ta sin lilla tid med 3 stycken! Men vi hade tänkt vara klar till 4.

Vid 5 hade vi tänkt åka dit, till Engeltofta. Och vi ska ju åka båt :) Det blir bäst av alla! Så himla kul. Jag har inte sett båten men den verkar vara ganska stor eftersom vi är några stycken som ska åka. Fy tusan va kul vi ska ha det!

Nu ska ja sätta fart på Karoline så vi inte blir sena. Ha en bra dag för det ska jag absolut ha ;)
HejSvejs!

Ps! Ja är helt krullig i håret, det ser ut som att jag är korthårig för det sitter som en hjälm på huvudet nästan :p Men de kommer bli assnyggt när det är klart, hoppas jag :P! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0