Vem.Var.Vad.När.

Jag tänkte fortsätta packa men sen hittade jag den här på Pillas blogg så jag tog den. Hoppas det var ok ;)
Såna här är roliga att göra :P 

VEM.

Vem är i rummet med dig? -  Josefin, syster min.
Vem fick du sms av senast? - Johan.
Vem pratade du senast i telefon med? - Rickard.
Vems hus var du senast i? - Peters, Rickards pappas. 
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Hmm, kan det vart till älsklingen? :P
Vem önskar du att du var med nu? - Kattungen Daisy. Hehe.

VAR.
Var är din telefon? - Den ligger på laddning i sängen.
Var är din mamma? - i Rättvik
Var sover du? -  Lite överallt :P
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Fick den innan studenten. Det står studenten 2008 på den :P
Var åkte du senast bil? - Till Rickard från pappa
Var i ditt rum är du? - I vardagsrummet i lägenheten. Sitter i soffan. 

VAD.
Vad åt du senast? - Tonfisksallad med ananas till efterätt.
Vad drack du senast? - Mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? - Har inga på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? - Josefins påse från BLÅ, som inehåller hennes nyköpta blåa jeans. Hehe.
Vad har du på fötterna? - Nothing. Jag är barfota :)
Vad är din favoritfärg? - Lätt fråga. Rosa. Fast svart är också fint, om det nu räknas till en färg.
Vad är din favorithemsida? - Det är nog efterfesten. Hehe åh vilken nörd jag är.
Vad hör du just nu? My number one på Rix FM.

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
- Det var någon dag sedan..
När träffade du din pappa senast? - Igår kväll.
När duschade du senast? - Igår kväll. Haha tur att den här frågan inte kom i förrgår ;P

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter? - Klart ja har. Hehe.
Sovit i någon annans säng? - Yesbox.
Hånglat på en bio? - Ja de har jag. Mys! 
Hånglat i skogen? - Mm.. Såå mysigt..
Sovit naken? - Always ;)
Kört över hastighetsgränsen? - Har inget körkort och jag får inte för mamma de gånger jag övningskört.. Heh.
Målat om ditt rum? - Nej. Men tapetserat har jag.
Haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja.
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja det har jag. Varje kväll som jag inte sover med Rickard.
Sett någon dö? - Njaa.. Ja det skulle man kunna säga.
Varit på ett plan? - Ja 2 gånger än så länge i år.
Sovit till tre? - Nej, mitt rekord är halv 1 och det var några år sedan. Är ingen sova-på-morgonen-människa.
Älskar eller saknar någon just nu? - Ja. Ja.

Det var skoj... Nu MÅSTE jag forstätta alltså.. Jag är verkligen grym på att dra ut på saker och göra andra saker istället.. Inte bra!
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: pilla;)

haha klart de okej ;) fest i midsommar hörde jag;)?

2008-06-18 @ 18:05:14
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/
Postat av: weiron i ottan

var i ditt rum är du ? :|

2008-06-19 @ 22:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0