Vattenkrig

Jag är förkyld :( Och inte är det lite heller. Vaknade imorse av att det rann i hela ansiktet och så var jag helt igentäppt.
Plus att jag har jätteont i halsen. Kommer det lite opassande kanske?!
Jag vill så gärna vara med på vattenkriget men jag har nu bestämt att jag ska vara frisk på studenten och avstår därför (med en tår i ögat) att vara med på dagens aktivitet.. Less!


Men ikväll blir det troligtvis utgång ändå, beror lite på hur det löser sig med biljett och leg och så.. Men de hoppas ja att blir av iaf!

Nu ska jag klä på mig och sen ska vi till Boulongern och förparta för att sen fortsättta till torget och titta på vattenkriget. ÅÅH JAG VILL! Hata dåligt immunförsvar.

Ha en trevlig dag!  
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

ikväll blire kul :D

2008-06-10 @ 18:07:58
Postat av: :)

tss nog såg ja dig i full gång på vatten kriget alltid :P

2008-06-10 @ 21:41:01
URL: http://matilda0stblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0