Studentinfo

Ja då var studenten över då.. Och jag har haft så himla roligt!
Orkar inte skriva om hela studenten ändå. Det hände så mycket och ja känner inte för att sitta vid datorn i det här vädret..
Men vi var med klassen på förmiddagen, lunch i skolan vid 12, aulan vid 1, betyg/hejdå till lärarna vid 2 och sen var utsparken klockan 3. Helt sjukt underbart var det att springa ut där! Och för dig som ville veta hela sången vi sjöng- "Mp3, med hattarna på sne, vi dricker skumpa och skakar på vår rumpa, nu är det fest, och vi hörs meeest, Wihiiiiiiiii..." Grym! ;)

Efter utsparken gick vi parad och åkte lite bil och sen åkte jag hem till Hedesunda och släkten. Mamma och pappa hade gjort så himla fint med björkar och en massa god mat och efterätt och allting.. TACK så mycket!
Och så vill ja också tacka för alla fina presenter! Så himla glad blev jag för allting.. De två "största" grejerna var väl körkortet av mamma och pappa, och sen fick ja jättefina örhängen av Rickard. Men ja fick jättefina saker av de andra med!! Tack så jättemycket för allt...

Sen på kvällen iaf så åkte jag in till stan och så åkte vi på flaket. Först till Kattis och Frud ute i Bönan, sen Mican uppe på söder, sen Diva i Bomhus och sist fick de som ville gå på efterfest hos Sara men ja gick hem då.. Hur roligt som helst var det att åka. Förutom den sista halvtimmen då halva klassen stod och bölade (inklusive jag). Alla tyckte det var så hemskt att vi skulle tappa kontakten och allt.. Ush de var faktiskt jobbigt!!

Det var iaf min student i korta drag :P.. Men till alla er som inte har tagit studenten: Ni har verkligen något att se fram emot!! Och om ni känner att ni är less på skolan och allting och skolkar och inte gör ert bästa, ni kommer ångra direkt efter utsparken att ni inte gjort mer i skolan än ni gjort. Så kände iaf jag. Men jag fick inget IG iaf och det är jag glad för. Sen hade jag typ hälften G och hälften VG, sen ett MVG. Absolut inga betyg jag är stolt över, men så är det!

Och vi ska ut ur lägenheten på onsdag den här veckan. Så himla segt att inte ha den över sommaren :( Ja vill!! Sen på fredag är det midsommarafton och på lördag är det midsommardagen. Då är det party hos Peter för alla som vill komma ;). Hehe eller inte alla, ni vet nog om ni är välkommna eller inte :P.. Kommer nog bli jättemycket folk iaf, skitkul! Sen på måndag börjar jag jobba på Cubus och jobbar varje/varannan dag hela sommaren. Slutar den 20e augusti tror jag att det var. Nu vet ni hur det ligger till..

HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

ewe kom till gävle på midsommar tycker jaaag:)

2008-06-16 @ 18:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0