Första Cubusdagen

Hmm ja nu var det allt ett tag sedan jag skrev igen.. Hehe!
Stackars "alla" mina läsare som inte vet vad jag har för mig. Ok, det låg liite ironi i det där.. Iaf.

Jobbade min första dag på Cubus idag.. Det var väldans mycket man skulle lära sig. Eftersom jag inte vart där någon dag innan och skolat upp mig blev det mycket man skulle lära sig på en gång idag. Men de gick faktiskt bra. Hade Evelina och en till jättegullig tjej som hjälpte mig. Fast jag måste säga att mina fötter inte är vana att stå sådär en hel dag :P.. Men ja är ju bara nybörjare.. Det ska nob bli bättre så småningom.

Imorn är jag ledig, sen ska jag jobba onsdag, torsdag, fredag och lördag denna vecka.. Torsdag och fredag blir det väldigt långa dagar. Börjar 10 och jobbar ända tills halv 8. Huua! Men det ska nog gå bra :)

Jaa och så har det varit midsommar också.. Vet inte om jag ska skriva så mycket om den?!
Iaf så var jag med släkten på fredagen, på midsommaraftonen, och fikade och dansade runt midsommarstången och hade det allmänt mysigt. Sen på kvällen åkte vi runt lite överallt, tog det bara lugnt då. Var bland annat först till Rosie, sen till Janne och Victoria och åt, sen åkte vi til Skogs en sväng för där var de lite party, sen åkte vi och tittade på Sandsnäs innan vi åkte hem och kröp ner i sängen..
 
I lördags, på midsommardagen, var det ju fest hos Rickard och dom.. Höll på med det sista på dagen, (eller ok jag gjorde inte så mycket men de andra :P), sen på eftermiddagen kom de första. Det blev lite volleyboll först, sen började det droppa in lite folk.. Diva, Agnes och Mican kom också, väldigt trevligt ;).. Ja det var blev ju ganska lyckad kväll, folk kom och gick..  Sen blev det en del tjafs som kanske inte var så roligt. Men jag träffade lite nytt trevligt folk som jag aldrig sett förut och det var skoj. Jag fick ett rejält utbrott på en av de inblandade lite senare på kvällen bara (mindre roligt) och blev nerkastad i poolen 2 gånger. Men han fick då igen i form av sparkar och slag, vilket jag ångrade lite dagen efter. Inte för att jag tyckte synd om dig Danne utan för att jag hade så himla ont i foten.. :P Så hoppas att du läser det här och får dåligt samvete! (tror inte det.. men ändå) :)
Tråkigt att ni åkte hem babes.. Men jag förstod er lite också.. Kanske inte så roligt med tjafs! Iaf trevlans att ha er där på kvällen.. Och Diva, jag tyckte du var snyggast på hela festen, vad nu vissa sa!! :D

Jaa.. Vaknade halv 9 dagen efter och då blev det till att städa bort en massa flaskor och skit.. Höll på i 2 timmar innan jag gick och la mig och sov en timme till. Sen åkte Jag, Rickard, SImon, Filip, Nani och Micha till pizzan och åt :) Träffade lite mer folk där också.. Bland annat den skyldiga till min onda fot. Jag fick en ursäkt men den godtogs ej. Kanske nästa gång! :)

Jaa.. Det var det det.. Kan jag ha missat något? Noope..
Haha Agnes, det här inlägget tillägnar jag dig. Bara för att du är så bäst, och för att du har beställt så himla fina bikinis ;)
Så du vet.

Nu ska jag och mammsen äta jordgubbar och mjölk.. Mumma!

Och just det här kommer lite reklam: Imorn kl 7 ska mammsen sjunga i Hedesunda kyrka.. Kom och lyssna på henne. Hon är bäst!

Nu ska jag sluta skriva. Det blir lätt så här när man inte skriver på ett tag.. Aslånga inlägg som ingen orkar läsa iaf.
Men sov gott alla för det ska jag göra.
HejSvejs!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jo jag orkar läsa din bästaste blogg :)

2008-06-24 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0